Picursztorik

Hogyan szerettessük meg magunkat a műszaki eladókkal karácsony előtt?

2014. december 19. - picursztorik

Aki látott ma egy sétáló nyalókát, az én voltam, mert ki volt engedve az orbitálisan göndör hajam és passzos cuccban voltam. Namámost. Ezzel a külsővel ugye eleve halál komolyan vettek a műszaki üzletben…Pláne, hogy belépéskor nekimentem egy az eladók által nyilván egész éjjel épített „karácsonyi hihetetlen ajánlat” piramisnak… ami természetesen hajvasalókból volt kirakva.. Mondtam, is, hogy bocs, de látjátok milyen hajam, nem bírom feldolgozni a hajvasalók látványát. Átbillentünk a kínos perceken, visszapakoltuk a Jenga tornyot és elindultam egy olyan eladó felé aki még HAJlandó volt hozzám szólni. :))

- Jó napot! Hangfalat szeretnék vásárolni!

- Hello. Milyet?

- Hát.. mik a lehetőségek?

…sorolja a japán, héber mozaik szavaknak tűnő szavakat, nem akarom bele fojtani, tök lelkes...még..

- Ahhaa…Hátőőőő..pffff…Feketét szeretnék. Vagy fehéret. Á inkább feketét.

- Értem, de mire kell?

- Asztalra..

- Húúú oké… :)) De csak filmnézéshez, videókhoz, zenéhez, vagy ki szeretnéd füstölni a szomszédot is?

- Hát tudod…ez érzékeny pont, de nem versenyezhetek vele, maradjunk a diszkrét verziónál. Különben sem Rockefeller vagy Hilton apukám vezetékneve.

- Jó akkor meddig mehetünk el?

- Hát már ne is haragudj, de még csak most találkoztunk…. :))   (Elvörösödik és nagyon elkezd röhögni)

 - Árban gondoltam…

- Remélem a hangfal áráról beszélsz… :)) Nos.. Nem szeretnénk éhen halni. Figyelj, nekem tényleg csak arra kell, hogy amikor nincs otthon senki, nem dolgozom, vagy haldoklom a fáradtságtól (ilyen amúgy nincs) akkor anélkül adhassak elő egy egyszemélyes flashmobot, a denszing kvínre, meg a long trén ránningra, hogy a fülemet be kelljen drótozni.

(itt szerintem már azt kívánta, hogy a szívemet drótozzák be… de valami magasfeszkóssal..)

- Szóval muti a legolcsóbbat lécci, aztán szerintem meg is állhatunk, mint a legyen ön is milliomosban... Ja, utána meg egeret is szeretnék. És egy hajszárítót.. (Megrémül…)

- Oké, ezekhez küldök egy másik kollégát… :)))))))

...Nem is értem... :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picursztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr606997911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása