Picursztorik

Agyhorpadás közeli állapot

Minek gondolkodni, mielőtt kérdezel?

2015. január 14. - picursztorik

Sokat gondolkoztam (pedig nem szokásom), hogy írjak-e erről. De arra jutottam, hogy ha már lúd, legyen disznó, az is kövér, fő az őszinteség. Az ellentábornál már úgysem romolhat tovább a renomém.. Vagy mégis. Pedig milyen boldogok, akik értik a poént..

Kösse be magát, aki nem bírja a féktelen kicsapongást. Szóval egyik este, mikor a helyi kulturális központban táncmulatságot rendeztek, úgy gondoltuk pajtásaimmal, hogy egy domboldalnyi ismerős lesz ott, így felkerekedünk, hogy erősítsük a pozíciónkat és gyengítsük az immunrendszerünket.

Bizony. Elmentem szórakozni. Vagyis mások szórakoztak velem. Legalábbis ezt gondoltam, amikor betámadott néhány diszkó fényre sötétedő lány.

Nem akarok rosszindulatú lenni, de leszek. Nekem sincs a nevem előtt két betű meg utána három, szóval nem szokásom villogni, hogy okos lennék mintazállat, de azért van az kérdés, amitől én is lemegyek hídba.

Az alap sztori az, hogy a barátaim úgy reklámozzák ismerős ismeretlennek, hogy 3 gyermek boldog - ám idegileg nem mindig stabil- anyukája vagyok, mintha pénzt kapnának érte. Sokan ezt úgy veszik, hogy egyből egy komplett gyereknevelési és gondozási tanácsadásra érkeztek, amit nem kicsit érzek túlzásnak.

Általában türelmes vagyok, kivéve mikor nem. Ilyenkor örömmel és nagyon röhögve válaszolok a kérdésekre, miközben szálanként tépem ki a hajam. (Mondjuk, ez nem nagyon látszik rajta.)

Ezen az estén is megtalált pár lány, akiken látszott a nem sajnált alkoholmennyiség és amúgy biztos okosak, csak most nem azért jöttek, hogy doktorit írjanak. Könnyen éghető nylonruhájukban, platform csodákon közelítettek. Joker száj, panda szem. Körbevettek, esélyem sem volt.

- Tök jól nézel ki, ahhoz képest (!!!) hogy anyuka vagy.

- Ahhoz képest: ))) Köszi, ha jobban kinézek kiesek…

- De Úristeeeeen…!! Neked tényleg négy gyereked vaaan??

- Aha, nem… Három. - Háááároooooooom???? (húzza fel a szemöldök installációját, mintha a három az több lenne, mint a négy)

- Én háromról tudok…

- És milyen típusúak? (!!!!!!!!!!)

- Inkább illusztrálnám, hátha úgy könnyebb. (mutatok egy képet)

- Jaaaaj Ők ketten Ikreeeek!! (nem találja el)

- Őőő, nem. ŐK ketten ikrek. (Mutatom a helyes megoldást.)

- Biztoos???

- Pfff, hát tudod, egy ideje nevelgetem Őket, én így tudom.

- Cukiiiik. Nem féltél, hogy kiesnek?

- Mármint honnan is ???

- Hát tudod..mikor terhes voltál.. Biztos nagy hasad volt.

- Szentatyavilág.:)))))) Hallom, amit kérdezel, de ehhez én már kevés vagyok… Bemegyek, ha nem baj mielőtt behorpad az agyam…

- Oké, érezd jól magad!

- Köszi, Ti is. És óvatosan táncoljatok, nehogy valami kiessen belőletek. ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picursztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr37073435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása